een boek als marketinginstrument voor je bedrijf

Een boek uitbrengen als marketingstrategie voor je eigen bedrijf
Dinsdag 26 mei 2020 16.00-18.00 uur

Het uitbrengen van een boek kan een goede marketingstrategie zijn voor je eigen bedrijf of praktijk. Dan gaat het dus niet alleen om verkoop van je boek, maar vooral om het achterliggende doel: jezelf in beeld brengen als expert, bijvoorbeeld. Of je klanten beter kunnen helpen. Of het effect van je werk vergroten. Of een bron van neveninkomsten aanboren. Wat kan het uitbrengen van een boek voor jouw bedrijf betekenen en welke keuzes heb je dan te maken? 

In deze huiskamerworkshop deelt communicatiestrateeg Loes Vork de kennis en ervaring die ze heeft opgedaan in de reis naar het uitbrengen van haar boek 'Uitgelezen' (september 2019). Gedurende drie jaar verdiepte zij zich in de verschillende kanten aan het schrijven, produceren en verkopen van een boek. Maar zij verdiepte zich ook in de rol van jouw boek in het grotere geheel, namelijk als onderdeel van de marketingstrategie voor je bedrijf. Als communicatiestrateeg begeleidt Loes mensen met een eigen bedrijf of praktijk, die de marketing zelf willen uitvoeren.

Overweeg je om zelf 'iets' met een boek te gaan doen? Dan is deze workshop een goed vertrekpunt. Heb je al een boek uitgebracht, maar is de marketing een beetje vergeten? Loes geeft je tips om er openieuw of alsnog mee aan de slag te gaan. Twijfel je over zelf uitgeven of een uitgeverij zoeken? Na afloop van deze workshop weet je welke manier het beste bij je past.     

Maximaal 7 deelnemers.

Deelname kost 30 euro, aanmelden kan per mail aan loes@vorkcommunicatie.nl.