Hier lees je reacties van mensen voor wie ik heb mogen werken.
In mijn hoofd had ik al veel ideeën wat ik wilde met een eigen Facebook-pagina, maar het kwam er maar niet van. En als ik iets doe, doe ik het graag goed. Loes heeft mij daar hands-on mee geholpen door het samen in te vullen. Ze stelt de juiste vragen om mijn verhaal te achterhalen, daarnaast is ze wel streng en geeft huiswerk op, anders hoef ik niet terug te komen. Kijk daar groei ik van en mijn bedrijf ook! Op naar de volgende strategiesessie over drie weken!
Renate van Galen, Van Galen Design
Alweer een week geleden was ik bij de Stralend Werven dag van Loes Vork - Vork Communicatie. Zij verzorgde samen met Reinke Chavannes, Hans de Gier, Frans Uytterhoeven en Cornelie Gogelein een boeiende, verdiepende en actieve dag gericht op marketing in de Agnietenkapel. Ik ben nog aan het nabruisen!
Karin van den Elzen, Massagepraktijk Lief Lijf (via Facebook)
Gisteren een plankje doormidden geslagen!! Ik vond het heel erg spannend, maar zo leer je je comfortzone op te rekken en kom je erachter dat je meer kunt dan je denkt. Het was tijdens de trainingsdag Stralend Werven door Loes Vork, in de Agnietenkapel. Heb er veel aan gehad. Loes laat je (vaak in tweetallen) nadenken over je marketing, geeft veel praktische tips en bruikbare adviezen. Een dynamische dag, er werd relatief weinig 'gezeten'. En ook de catering door Hans de Gier van Gouwestek was top!
Els Groot, Els Groot WijnWorkshops, (via Facebook)
Ik geniet van jouw updates omdat ze zo vlot geschreven zijn, leuke plaatjes hebben en lekker bruisen!!
(Over de digitale nieuwsbrief die ik iedere twee weken schrijf en opmaak voor de meer dan 1200 leden van Gouda Bruist.)
Heleen van Praag van Ideeënbrouwerij
Wat heeft de workshop ‘Social media, wat kun je ermee’ ons gebracht? Overzicht, inzicht en eenheid. En daarmee meer betrokkenheid. Dat zijn denk ik de centrale termen.
Overzicht: wat zijn al die media en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Daar hebben we nu een beeld bij. Het is geen los zand, maar die gedachte was er wel.
Inzicht: het geschetste samenhangende beeld geeft betekenis aan hoe social media doelgericht kunnen worden ingezet.
Eenheid: op twee manieren. Een verschillend kennisniveau binnen de vrijwilligers is wat meer gelijk getrokken. En duidelijk is gemaakt hoe de diverse media bijdragen tot het centrale punt/doel. Dat leidt weer tot betrokkenheid: tot nu toe was vooral één persoon bezig met de social media. Na de workshop is duidelijk dat alle vrijwilligers van de vereniging individueel kunnen bijdragen. Dat dat juist voor gezamenlijke kracht zorgt waardoor onze reikwijdte veel groter wordt. Waardoor we ons doel beter bereiken.
Alle lof van de aanwezigen. En heel bijzonder hoe een workshop over social media juist heel goed werkt zonder schermpjes!
Yvonne Balvers van Reumavereniging Gouda
Een heel enthousiaste cursusleidster die Loes. Geeft goed en duidelijk uitleg. Een echte aanrader.
Boer Hans Activiteiten (via Facebook)
De social mediawerkochtenden die Loes van Vork Communicatie maandelijks verzorgt, zijn altijd erg professioneel, inspirerend en gezellig. De ochtenden vinden plaats in een knusse zaal in de Chocoladefabriek, de Openbare Bibliotheek van Gouda. Deze woensdagmorgen is een mooie gelegenheid om te netwerken en ondertussen iets op te steken van social media. Loes krijgt het voor elkaar om veel nuttige informatie te verpakken en vertellen in één ochtend. Loes denkt ook mee zodra de deelnemers de tweede helft van de ochtend zelf aan de slag gaan met social media op hun eigen laptop of tablet, en geeft daarbij waar nodig persoonlijk communicatie-advies.
Irene Snijder van Kopijkat (via Google+)
De marketingdag Stralend Werven bij Loes Vork heb ik als inspirerend en verhelderend ervaren. Een dag waar vaart in zit en waarbij theorie en praktisch bezig zijn worden afgewisseld. Loes geeft informatie op een beeldende manier, waardoor deze beklijft. Ze stimuleert je om je ideeën om te zetten in concrete acties en geeft bruikbare tips. Het is bovendien leuk en nuttig om in contact te komen met mensen uit zeer uiteenlopende branches. Een aanrader!
Petra Pezarro, Integratieve Psychotherapie
Loes Vork heeft een workshop gehouden voor afdelingskaderleden van het Nivon. Het was een heel inspirerend verhaal, waarbij zij goed aansloot bij de specifieke behoefte van de groep kaderleden van het Nivon. Het niveau van de aanwezigen was heel verschillend. Zij slaagde erin de aanvankelijke scepsis over sociale media om te buigen in nieuwsgierigheid. Aan het eind van de bijeenkomst had Loes een aanzienlijk deel van de aanwezigen bijgepraat en ingevoerd in de mogelijkheden van campagnes via sociale media voor een ledenorganisatie als het Nivon.
Het doel van de workshop is wat mij betreft meer dan gehaald. Ik verwacht dat wij hiervan veel voordeel hebben, zeker omdat het geen technisch verhaal was maar een herkenbare uiteenzetting van de mogelijkheden van sociale media, juist voor deze doelgroep.
Een aanrader. Dit kan ook voor andere verenigingen met leden/vrijwilligers een heel nuttige workshop zijn.
Gerard de Jager, Centraal Bestuur Nivon Natuurvrienden (via LinkedIn)
Je workshop Inspiratie voor je klantenwerving heeft me zeker geholpen, met name ook in het omschrijven van mijn werkzaamheden. Inmiddels ben ik begonnen met een Facebookpagina en ga ik me meer concentreren op netwerken. Ik ben trouwens ook begonnen met koud afdouchen na de tip van een van de medecursisten (de detoxcoach), haha!
Chris van Breda, MeerdanTaal
Loes heeft me enorm geholpen met de marketing van mijn bedrijf door de grote lijn uit te zetten en mij daarnaast te stimuleren tot acties die haalbaar zijn en resultaat opleveren. Op deze manier krijg ik weer zin in marketing. Loes schept overzicht, houdt de grote lijn in de gaten en is tegelijkertijd praktisch. Het is me nu duidelijk wat me te doen staat op korte termijn.
Loes is in staat om ingewikkelde theorieën te vertalen in simpele, behapbare kennis waar je ook echt wat mee kan.
Zelfs het gebruik van sociale media ga ik leuk vinden en dat zegt in mijn geval nogal wat!
Loes luistert met aandacht en kan datgene wat ze hoort goed vertalen naar de markt. Ik zou haar aan iedereen willen aanraden.
Loes hartelijk dank voor je input en betrokkenheid!
Hens van Soest, Fotomissie
Alle keren die ik aanwezig ben geweest bij Maatwerk Marketing heb ik genoten: genoten van het feit dat we ‘maar’ met zijn vieren, nou ja .. vijven ….. waren. De individuele aandacht vond ik fijn. Jij was met jouw proces ook deel van de deelnemers en dat was goed!
Ik ga zeker Maatwerk Marketing aanraden aan anderen! Waarom? Omdat veel mensen veel van jou kunnen leren, omdat de sfeer altijd erg prettig was, omdat je dat krijgt wat je nodig hebt als je ondernemer bent en een mens-mens bent, omdat je een boost krijgt.
De hoeveelheid deelnemers, de paperassen, de map, het ingaan op dat wat men op dat moment nodig heeft, de inspiratiebronnen …. allemaal blijvertjes, als je het mij vraagt!
Liesbeth van Wijngaarden, PresentChild Kindertolk en Stottercentrum Gouda
"Een workshop met mooie leerzame oefeningen als het gaat om profilering van jezelf. Dit
op een bescheiden en toch vakkundige manier!".
"De workshop was zeer inspirerend. We moesten meteen aan de slag met onszelf in ons beroep te presenteren. We kregen hiervoor concrete tips om dit te verbeteren. Daarna gaf Loes Vork inzicht in wat van belang is voor de PR en kregen wij handvaten mee om thuis mee aan de slag te gaan".
Fijne, inspirerende workshop 'doelgericht twitteren' gehad van @loesvork bij VIP Gouda. Binnenkort opgedane kennis in praktijk brengen!
Deelnemer aan de training bij VIP Gouda (via Twitter)